onsdag 18. juli 2012

Pinterest: Pinkish

Jeg er i sommermodus, og har vært det lenge ser det ut til med tanke på at det har gått 2 måneder siden siste innlegg. Angående hobbyrommet så frister det visstnok mer å bruke det enn å ta bilder av det for bloggen:) Selv om jeg har blogget lite har det vært stor aktivitet her inne i form av besøkende! Delvis på grunn av at et par av bildene mine var NIBjentenes <3 of the week i juni, men også på grunn av Pinterest. Jeg skjønte ikke helt hvor de høye besøkstallene kom fra, men Pinterest var altså svaret. Det betyr at jeg har fått en del nye følgere, også en del fra det o´store utland. Jeg skal derfor forsøke meg på å skrive litt på engelsk, igjen...sist gang ga jeg opp fort. Jeg har også oppdaget at Pinterest er rimelig gøy! Jeg er litt treg til å henge meg på sånne nye ting, men har oppdaget at det jo er en ypperlig måte å samle inspirasjon på, samt å bli klar over hva en faktisk liker ekstra-ekstra godt! Her kommer derfor noen av mine favoritter fra boarden "Pinkish". Ser for meg at "Pinterest:" kan bli en ny kategori innlegg her på bloggen. Håper dere blir like inspirert som meg, uansett hvor i sommerNorge, eller utlandet, dere befnner dere! Og en ekstra stor takk til alle som legger igjen så fine ord, dere er gull! Trykk på bildene så kommer dere til kilden.

Meg på/Me at Pinterest

I am in summermood. That mean little activity on my blog. I would like to welcome all my new followers! I have seen that there has been a lot of visitors from outside Norway, and many of you has arrived via Pinterest I think. Thank you for your comments and pinning my photos. It makes me very happy and proud! These pictures are from my board "Pinkish" at Pinterest. Click on the picture and you will find the source.  I wish you all a happy and joyfull summer!




4 kommentarer:

Unknown sa...

Beautiful inspiration, I love the first image. Enjoy your summer! x

Mjuka sa...

Lovely!
Kram malin

ReVinyl sa...

Så morsomt!
Grattis med nye følgere :)

Jeg skal følge deg på Pinterest.
Henger du på Instagram eller? Jeg har blitt helt hekta etter at jeg fikk iPhone til bursdagen min ;)

Fin sommer te dæ! :)
Siw

Kaspara sa...

Hei Maya
Jeg elsker såååå det første bildet spesielt, selv om alle var fine.
Håper du har supre sommerdgaer, Maya!
Klem fra Kaspara